Klaidos valdant verslą

Valdant verslą, CRM sistema gali būti tai, kas padės jį patobulinti, subalansuos sistemą, palengvins sprendimų priėmimą. Tačiau vien tik ji verslo neišgelbės, ir atvirkščiai. Tam, kad verslas būtų sėkmingas, reikia subalansuotos valdymo strategijos ir meilės veiklai, kuria užsiimama. Kokias klaidas būna padaręs žlungantis verslas?

Nėra CRM sistemos

Galima kaip klaida įvardinti tai, kad CRM sistema taip ir lieka tik planuose. Iš tiesų, įvairios verslo valdymo sistemos turėtų galėti verslą palydėti į tą lygmenį, kuriam jaučiamasi tvirčiau, labiau pasitikima savimi. Tai yra gera investicija, siekiant tikslo. Tad tie, kas taip taupo, kad šios sistemos net nediegia, dažniausiai praranda tikrai nemažai. Taigi, galima sakyti, kad sėkmingas verslas turėtų žvelgti į pasaulį pozityviai ir imti iš jo būtent verslui sukurtus modernius sprendimus, padedančius elgtis labiau suplanuotai, kokybiškai.

Vadovas – pats protingiausias

CRMKita klaida yra susijusi su asmeninėmis vadovo savybėmis, kurios, aišku, kaip ir visa kita, šiame pasaulyje galėtų būti pakeičiama. Teko girdėti apie vienos kompanijos vadovą, kuris jausdavosi toks protingas ir protingesnis už visus kitus, kad net per pertraukas ar laisvalaikiu kolektyvui drauge žaidžiant stalo tenisą kiti turėdavo pasidavinėti jam, idant jis galėtų ir toliau jaustis pranašesniu, mat jausmas, kad jis pralaimės, jį tiesiog žlugdydavo.

Darbuotojai bijo vadovo

Kita problema, dėl kurios verslas gali žlugti, tai yra vadovo per didelis autoritetas. Taip, jis žinos, kad jis nėra protingiausias visose srityse, tačiau kartu jis ir bus toks, kuris bus tikras kontrolės ir valdymo įsikūnijimas. Jeigu jis esant menkiausiai problemai išplūs, baus savo kolektyvą, tuomet darbe įsivyraus totalitarinis režimas, ir tokioje aplinkoje nebus gera niekam. Tad verslui labai svarbu turėti vadovą, kuris būtų lygegrečioje juostoje su darbuotojais. Jis turi būti vienas iš kolektyvo žmonių, turintis valdymo kompetencijas, bet lygiai taip pat gerbiantis visus ir su visais normaliai besielgiantis.

Nėra plano „blogiausiam“

Kartais ir tokia draugiška atmosfera žlunga, jeigu į viską žvelgiama per rožinius akinius ir nėra pasirengimo blogiausiam. Verslas, kad ir kaip tai būtų baisu, privalo būti įvertinęs ir apgalvojęs visas rizikas ir blogiausius scenarijus. O kas, jeigu nesiseks, jeigu nebus klientų, jeigu tiekėjai paves, jeigu kils viešųjų ryšių skandalas, jeigu rinkoje atsiras pigiau siūlantys kina? Tai prieštarauja žmogaus psichologijai, toks galvojimas apie blogiausia, tačiau versle tai yra normali ir būtina analizė.

Orinta

Orinta paskelbė 108 publikacijas

Įrašų navigacija


Parašykite komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukeliai pažymėti simboliu *

Jūs galite naudoti šiuos HTML tag'us:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>